Complaint: de telegraaf

user-20663 on 04 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

per 1 september zouden we de krant weer in de bus krijgen. heb 2 keer gebeld , maar helaas nog niets ontvangen. hoe nu verder?

Gewenste oplossing

restitutie van de niet ontvangen kranten en a.s maandag de krant weer in de bus.

All complaints of