My complaint:
per 1 september zouden we de krant weer in de bus krijgen. heb 2 keer gebeld , maar helaas nog niets ontvangen. hoe nu verder?
Gewenste oplossing
restitutie van de niet ontvangen kranten en a.s maandag de krant weer in de bus.
per 1 september zouden we de krant weer in de bus krijgen. heb 2 keer gebeld , maar helaas nog niets ontvangen. hoe nu verder?
restitutie van de niet ontvangen kranten en a.s maandag de krant weer in de bus.