My complaint:
Als een jaar lang ontvang ik de krant te laat in de bus. De verrrekeningen vinden niet plaats, maar ik ontvang wel keurig de rekeningen. Na het sturen van meerdere (aangetekende) brieven nog steeds geen oplossing.
Gewenste oplossing
Een excuus van de Telegraaf en de krant gewoon voor 7.00 uur in de bus.

