Complaint: bezorging

user-22812 on 25 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als een jaar lang ontvang ik de krant te laat in de bus. De verrrekeningen vinden niet plaats, maar ik ontvang wel keurig de rekeningen. Na het sturen van meerdere (aangetekende) brieven nog steeds geen oplossing.

Gewenste oplossing

Een excuus van de Telegraaf en de krant gewoon voor 7.00 uur in de bus.

All complaints of