My complaint:
al een paar keer deze maand geen krant ontvangen ,per telefoon doorgegeven zodat nog nabezorging kon plaatsvinden maar ook dit gebeurt niet vandaag weer geen krant gehad ,aangezien bellen dus ook geen zin heeft moeten we de krant maar gaan opzeggen.
Gewenste oplossing
goede constante bezorging

