Complaint: bezorgklacht

user-33826 on 29 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al een paar keer deze maand geen krant ontvangen ,per telefoon doorgegeven zodat nog nabezorging kon plaatsvinden maar ook dit gebeurt niet vandaag weer geen krant gehad ,aangezien bellen dus ook geen zin heeft moeten we de krant maar gaan opzeggen.

Gewenste oplossing

goede constante bezorging

All complaints of