My complaint:
Gisteren 30 december en vandaag 31 december heb ik de Telegraaf niet ontvangen. Vorige week (week 51) heb ik ook een dag de krant niet ontvangen.
Gewenste oplossing
Mijn abonnement loopt 31 december af. Als ik in januari nog drie dagen de krant krijg ben ik tevreden. Nabezorging heeft geen nut.

