Complaint: Telegraaf niet ontvangen 2 dagen

user-34162 on 31 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren 30 december en vandaag 31 december heb ik de Telegraaf niet ontvangen. Vorige week (week 51) heb ik ook een dag de krant niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Mijn abonnement loopt 31 december af. Als ik in januari nog drie dagen de krant krijg ben ik tevreden. Nabezorging heeft geen nut.

All complaints of