Complaint: Ik ben er klaar mee

user-40834 on 17 February 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat ik bel en bel en bel.
en mail en mail.
maar niets hoor.
ben nu al zo lang afgesloten betaal bewijs gestuurt.
van het bellen naar het kasje en de muur.
na 30,45 minuten.
is de verbinding gewoon weg zo vaak.
terug bellen nee.
ben er heen geweest in hilversum.
kreeg gelijk.
dit had nooit mogen gebeuren krijg ik te horen.
zoon fout met het tv en het film pakket niet aan mekaar gekoppelt.
dus ik betaal en bij hun wordt het niet verwerkt.
je kunt bellen wat je wilt.
maar moet jij er heen gaan om je je gelijk te krijgen.
en een vrij dag nemen van je werk.
en een auto regelen.
en een telefoon rekening nou nou dat 0900-
ben er klaar mee zei ik!!

maar dacht je dat ik mijn contrakt kon beeindigen.
dat werd er gezegt tegen mij.
de persoon zelf kon het niet even komen vertellen.
dat moesten Anita Weerenstijn en Leanne Dihne komen doen.
namen mocht er niet door gegeven wordten!!!!!………….
laf om niet even te komen zelf(zegt genoeg)
Na zoon fout.
ben er klaar mee ga er dubbel bezwaar in maken.
en de betalingen stop zetten.
heb tenslotte ook nog geen tv naar zoon fout van canal digitaal.
tot op heden

Zoon fout van het begin af aan.

Gewenste oplossing

beeindigen van mijn contrackt.per 4-01-2011
ben er klaar mee.
na dit ,alle onkosten wil ik terug,BENZINNE,VRIJ JE DAG nemen om me gelijk te halen in hilversum.
TELEFOON REKENING. en vanaf 4-01-2011 mijn BETALDE NOTA`S rekeningen.
ga niet betalen voor niets en helemaal niet voor zoon FOUT DIE JULLIE MAKEN!!!!!!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - We vinden het spijtig om te horen dat u uw abonnement wilt beeindigen wegens de door u aangegeven redenen. CanalDigitaal hanteert contracten van 12 maanden en 24 maanden. Indien een abonnement wordt opgezegd tijdens deze contractperiode, dan zal het abonnement aan het einde van de contractperiode worden beëindigd. Na de contractperiode is het abonnement maandelijks opzegbaar. Van onze klantenservice hebben wij begrepen dat er contact is geweest over een coulance. Wij adviseren u om hier schriftelijk contact over te onderhouden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - ben er niet mee eens dat ik mijn contrakt niet kan beeindigen. wandt heb ook geen tv. en hoe ik behandelt ben. en de fout die er is gemaakt. is ook niet zo maar wat!!! en wat ik alle maal heb moeten doen.. ga dit uit zoeken straks bij de rechtwinkel. of ik niet mijn contrakt kan ontbinden worden. ik heb me aan de afspraken te houden. maar jullie niet. zo werkt dat????????????????

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of