My complaint:
Dat ik bel en bel en bel.
en mail en mail.
maar niets hoor.
ben nu al zo lang afgesloten betaal bewijs gestuurt.
van het bellen naar het kasje en de muur.
na 30,45 minuten.
is de verbinding gewoon weg zo vaak.
terug bellen nee.
ben er heen geweest in hilversum.
kreeg gelijk.
dit had nooit mogen gebeuren krijg ik te horen.
zoon fout met het tv en het film pakket niet aan mekaar gekoppelt.
dus ik betaal en bij hun wordt het niet verwerkt.
je kunt bellen wat je wilt.
maar moet jij er heen gaan om je je gelijk te krijgen.
en een vrij dag nemen van je werk.
en een auto regelen.
en een telefoon rekening nou nou dat 0900-
ben er klaar mee zei ik!!
maar dacht je dat ik mijn contrakt kon beeindigen.
dat werd er gezegt tegen mij.
de persoon zelf kon het niet even komen vertellen.
dat moesten Anita Weerenstijn en Leanne Dihne komen doen.
namen mocht er niet door gegeven wordten!!!!!………….
laf om niet even te komen zelf(zegt genoeg)
Na zoon fout.
ben er klaar mee ga er dubbel bezwaar in maken.
en de betalingen stop zetten.
heb tenslotte ook nog geen tv naar zoon fout van canal digitaal.
tot op heden
Zoon fout van het begin af aan.
Gewenste oplossing
beeindigen van mijn contrackt.per 4-01-2011
ben er klaar mee.
na dit ,alle onkosten wil ik terug,BENZINNE,VRIJ JE DAG nemen om me gelijk te halen in hilversum.
TELEFOON REKENING. en vanaf 4-01-2011 mijn BETALDE NOTA`S rekeningen.
ga niet betalen voor niets en helemaal niet voor zoon FOUT DIE JULLIE MAKEN!!!!!!

