My complaint:
de krant blijft ondanks diverse malen klagen nog steeds half uit de brievenbus hangen, zeer onveilig omdat ik door ziekte niet alle dagen thuis slaap,dit is een hint voor mensen met slechte ideeen.
Gewenste oplossing
de krant door de brievenbus gooien.

