Complaint: bezorg klacht

user-41724 on 24 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de krant blijft ondanks diverse malen klagen nog steeds half uit de brievenbus hangen, zeer onveilig omdat ik door ziekte niet alle dagen thuis slaap,dit is een hint voor mensen met slechte ideeen.

Gewenste oplossing

de krant door de brievenbus gooien.

All complaints of