Complaint: klacht bellen + internet

user-45113 on 27 March 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn in jan. gebeld over bellen en internet via canal digitaal en mondeling een overeenkomst aan gegaan met die verstande dat ik een brief zou ontvangen en dan nog 7 dagen tijd kreeg om te annuleren zonder verdere verplichtingen of kosten. Heb na 5 dagen nog geen brief ben begonnen met bellen. Blijkt bijna onmogelijk iemand over bellen + internet aan de lijn te krijgen na 3 telefoontjes van ongeveer een half uur eindelijk iemand aan de lijn. Deze zegt mijn toe dat ik echt nog wel een brief krijg maar ze lopen wat achter. Dag 7 weer gebeld nog geen brief ik zou worden terug gebeld dit gebeurd niet volgende dag nog maals gebeld en gelijk aangegeven dat ik er van af wil zien dit zou worden geregeld. 10 feb. Krijg een installatie pakket tuis bezorgt. Ben gelijk weer gaan bellen en als ik deze terug stuur en de nog te ontvangen brief ook terug stuur ben ik overal van af. 14 feb. Weer gebeld heb immers nog steeds geen brief om terug te sturen. Het word telefonisch geregeld dat ik er echt van af ben. 26 feb. ontvang brief van KPN ze hebben een verzoek van nummer overdracht ontvangen. Ik ga bellen maar kan het niet meer tegen houden per 1 maart kan ik niet meer bellen of internet gebruiken. Zit volgens canal digitaal bij hun maar heb nooit de bewuste brief ontvangen en al lang telefonisch overeenkomst opgezegd. Krijg echten nooit iets op papier van hun. Heb gebeld met hun en zou worden teruggebeld met 20 min naar 1,5 uur weer gebeld het wordt uitgezocht en hoor dan de volgende dag meer. Krijg echter geen bericht de volgende dag. Bel weer en krijg eindelijk het zelfde verhaal naar 4 x doorverbonden te zijn. Dit blijft zich herhalen tot ik besluid een aangetekende brief te sturen wordt naar aanleiding daar van op 8 maart gebeld. Het wordt weer uitgezocht en krijg daar wat van te horen. Nu 25 maart nog steeds niets gehoord van deze brief of een van de vele telefoontjes daar voor. Heb op 18 maart een mail gestuurd ook daar krijg ik geen antwoord op. na de nodige ondernomen acties kan ik sinds 1 april weer gewoon via KPN op internet en bellen. echter wil ik nu een schadeloosstelling en dit word niet gedaan omdat ik geen rekening van het bellen kan overleggen. echter hun zijn de gene die mijn telefoon hebben laten afsluiten waardoor ik gedwongen ben met een prepaid toestel te bellen en daar krijg je nu eenmaal geen bel gegevens van. heb echter wel voor meer dan 100,- euro zo verbeld. heb dit telefonisch aan hun gemeld zou worden terug gebeld dit gebeurd natuurlijk niet. weer gebeld zelfde liedje weer gebeld en nu weer te horen gekregen dat het allemaal mijn schuld is had maar een abonnement of zo moeten nemen zeker??

Desired solution:

dat ze mijn schadeloos stellen of in ieder geval gedeeltelijk en een wel gemeend voor mijn geschreven excuus brief sturen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is vervelend te vernemen dat u dit is overkomen. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer en het liefst tevens uw achternaam (middels dit forum), zodat wij het e.e.a. voor u uit kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Met een beetje moeite zijn mijn gegevens wel te achterhalen. Als het goed is hebben jullie het al in behandeling. er is mijn inmiddels telefonisch gezegd dat het abonnement is beëindigd helaas wel te laat om op 28-03 weer bij KPN aangesloten te kunnen worden dus daar wacht ik nog op. veder wil ik dus alleen nog een vorm van schadeloosstellen hebben.

Message from Canaldigitaal

15 years ago - WebCare staat los van de klantenservice van CanalDigitaal. Daar CanalDigitaal over een groot bestand aan abonnees beschikt en wij u graag van dienst willen zijn, door uit te zoeken of uw (onderstaand) verzoek te beantwoorden is, zou het ter beschikking stellen van uw gegevens het proces zeker kunnen versnellen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal.

Comment by poster of the complaint

15 years ago - 6901 LB huisnummer 59

Comment by poster of the complaint

15 years ago - heeft u hier genoeg aan???? of is dit ook een rede waar iemand zich achter kan verschuilen. net als zo velen doen bij canal digitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Verschuilen behoort niet tot de strategie van CanalDigitaal. Uw melding is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Ben Erg Benieuwt hoe lang dat gaat duren! heb er namelijk 1 maand voor nodig gehad om iemand aan de lijn te krijgen die toe gaf dat er fouten zijn gemaakt. en heb tot dat moment wel 20 uur gebeld en 3 mails + aangetekende brief verstuurd. kan wel melden dat het ondertussen alleen nog gaat om schade vergoeding. En een wel gemeend excuses.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Klacht is opgelost??? ja ik kan eindelijk weer op internet en bellen dank zijn KPN. En ja ik ben gebeld of dat allemaal goed is gekomen en er is toen ook ecus gemaakt ja. Maar opgelost vind ik deze zaak pas als ik ook antwoord heb gekregen op mijn ingediende schadeloos stelling. Door het zeer traag handelen van canal digitaal was ik op een haar na mijn baan kwijt. Loop bij de huisarts wegens klachten die zeer waarschijnlijk door stres komen. En ben voor als nog buiten alle ongemak en km om op internet te kunnen voor zon 200 euro benadeeld aan bellen en schrijven aan canal digitaal en wil daar ook echt een reactie op hebben alvorens mijn klacht afgesloten word ter minste dit lijkt mijn vrij normaal. Ik heb toch echt al binnen 7 dagen 2x telefonisch aan gegeven niet met jullie in zee te willen gaan. Dit omdat ik nooit de bewuste brief heb ontvangen.

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw melding is opgepakt en afgehandeld. Hier is reeds telefonisch contact over geweest.

Uiteraard bieden wij onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of