My complaint:
wij zijn in jan. gebeld over bellen en internet via canal digitaal en mondeling een overeenkomst aan gegaan met die verstande dat ik een brief zou ontvangen en dan nog 7 dagen tijd kreeg om te annuleren zonder verdere verplichtingen of kosten. Heb na 5 dagen nog geen brief ben begonnen met bellen. Blijkt bijna onmogelijk iemand over bellen + internet aan de lijn te krijgen na 3 telefoontjes van ongeveer een half uur eindelijk iemand aan de lijn. Deze zegt mijn toe dat ik echt nog wel een brief krijg maar ze lopen wat achter. Dag 7 weer gebeld nog geen brief ik zou worden terug gebeld dit gebeurd niet volgende dag nog maals gebeld en gelijk aangegeven dat ik er van af wil zien dit zou worden geregeld. 10 feb. Krijg een installatie pakket tuis bezorgt. Ben gelijk weer gaan bellen en als ik deze terug stuur en de nog te ontvangen brief ook terug stuur ben ik overal van af. 14 feb. Weer gebeld heb immers nog steeds geen brief om terug te sturen. Het word telefonisch geregeld dat ik er echt van af ben. 26 feb. ontvang brief van KPN ze hebben een verzoek van nummer overdracht ontvangen. Ik ga bellen maar kan het niet meer tegen houden per 1 maart kan ik niet meer bellen of internet gebruiken. Zit volgens canal digitaal bij hun maar heb nooit de bewuste brief ontvangen en al lang telefonisch overeenkomst opgezegd. Krijg echten nooit iets op papier van hun. Heb gebeld met hun en zou worden teruggebeld met 20 min naar 1,5 uur weer gebeld het wordt uitgezocht en hoor dan de volgende dag meer. Krijg echter geen bericht de volgende dag. Bel weer en krijg eindelijk het zelfde verhaal naar 4 x doorverbonden te zijn. Dit blijft zich herhalen tot ik besluid een aangetekende brief te sturen wordt naar aanleiding daar van op 8 maart gebeld. Het wordt weer uitgezocht en krijg daar wat van te horen. Nu 25 maart nog steeds niets gehoord van deze brief of een van de vele telefoontjes daar voor. Heb op 18 maart een mail gestuurd ook daar krijg ik geen antwoord op. na de nodige ondernomen acties kan ik sinds 1 april weer gewoon via KPN op internet en bellen. echter wil ik nu een schadeloosstelling en dit word niet gedaan omdat ik geen rekening van het bellen kan overleggen. echter hun zijn de gene die mijn telefoon hebben laten afsluiten waardoor ik gedwongen ben met een prepaid toestel te bellen en daar krijg je nu eenmaal geen bel gegevens van. heb echter wel voor meer dan 100,- euro zo verbeld. heb dit telefonisch aan hun gemeld zou worden terug gebeld dit gebeurd natuurlijk niet. weer gebeld zelfde liedje weer gebeld en nu weer te horen gekregen dat het allemaal mijn schuld is had maar een abonnement of zo moeten nemen zeker??
Desired solution:
dat ze mijn schadeloos stellen of in ieder geval gedeeltelijk en een wel gemeend voor mijn geschreven excuus brief sturen.

