My complaint:
Al 3 dagen bezig om via de telefoon een klant te worden, ze snappen het gewoon niet daar!
Het lukt stomweg gewoon niet als ik dit vraag, de ene klojo is nog dommer dan de andere op die fucking “helpdesk”!!!
Het interesseert ze geen ene reet als ze hun geld maar krijgen voor de uitgezitte tijd,meestal scholieren ook met een technische kennis van 0 %, wie gaat inmiddels mijn weggegooide telefoonkosten betalen veroorzaakt door dit stelletje idioten??
Gisteren dacht ik eindelijk een medewerkster aan de lijn te hebben die toch een beetje slimmer was en alles was snel geregeld, dacht ik, tevergeefs dus, ijdele hoop, de toegezegde e-mail ter bevestiging die mij “gelijk” werd gestuurd moet nog komen!
Ik stop met dit stelletje oplichters en ik raad echt niemand aan om maar enige moeite te doen om klant te worden bij Canal Digitaal, je wordt er echt dood en doodziek van.
Zoek zelf een oplossing voor satellietontvangst van de Astra satelliet zonder Canal Digitaal en lukt dat niet blijf dan zitten waar je nu zit.
Desired solution:
Ik wil niets meer met dit zooitje te maken hebben!

