Complaint: help?desk en klantenfrustratie

user-48845 on 06 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 26 februari heb ik een brief geschreven naar CanalDigitaal over de zeer slechte dienstverlening en service. Mijn grootste ergernis was de ondeskundigheid, desinteresse en de steeds wisselende reacties en “oplossingen”. Maar de kroon spant de arrogantie en het volledig negeren van de klant door CanalDigitaal.
Het door CanaalDigitaal veroorzaakte probleem is uiteindelijk door een uiterst behulpzame en wel doortastende medewerkster van 4Net E-commerce opgelost.
Ik had ook gevraagd om een compensatie voor de gemaakte kosten. Op de brief heb ik geen enkele reactie gehad.
Op 6 april heb ik een aangetekende brief gestuurd, geadresseerd aan de directie, met een kopie van de brief van 26 februari en een aanvullende brief waarin ik minstens vraag om een ontvangstbevestiging.
Wederom geen enkele reactie, wat ik zeer onfatsoenlijk en onbeschoft vindt.
Op 26 april heb ik wederom gereageerd met bijvoeging van de voorgaande brieven en wel met twee aangetekende brieven, één naar de postbus en de ander aan het vestigingsadres in Hilversum, gericht aan de heer Noppe of opvolger……Maar u kunt het al raden NOPPES. Het is nu al mei.
Wat ik niet begrijp is dat de help?desk niet helpt, dat de klantenservice geen service verleent en dat de leiding van dat bedrijf hen daarin het voorbeeld geeft door ook nergens op te reageren en hun klanten niet serieus neemt.

Desired solution:

Hééééél simpel: REAGEREN, mijn kosten, tijd en frustratie compenseren en welgemeende excuses. Wat ik zeker op prijs zou stellen is een verbeterplan m.b.t. de communicatie met daarin een escalatie-procedure als een klant er werkelijk niet meer uitkomt volgens de reguliere weg.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij hebben uw melding in behandeling genomen en zullen z.s.m. hier op terugkomen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Ik heb een brief ontvangen van CD onder Referentie CS17-BRFGED/CD In deze brief wordt niet duidelijk gemaakt op welke brief wordt gereageerd, het komt niet in ze op om even de datum van de brief te vermelden. Ik vermoed dat het gaat over de brief van 26 februari. Inhoudelijk wordt niet gereageerd op mijn kritiek over de zeer slechte service en geen antwoorden gegeven op mijn vragen, het enige dat men er uit haalt is dat ik ontevreden zou zijn over de lange wachttijd en zit te wachten op een aalmoes. Ze schrijven geen begrip van mij te verwachten. In dat laatste hebben ze natuurlijk groot gelijk omdat ook deze brief wederom getuigd van de incompetentie en arrogantie van de klantenservice. Incompetent omdat men niet in staat is om een brief goed te lezen en deze op een fatsoenlijke manier te beantwoorden. En arrogant omdat men twijfelt aan MIJN intelligentie als briefschrijver. De reden van het veroorzaakte probleem leggen ze niet uit. Ze gaan niet in op mijn kritiek over de slechte bereikbaarheid, de wisselende antwoorden en de zeer onpersoonlijke en soms onbeschofte benadering. Ze presteren het zelfs om de schuld van de late reactietijd te leggen bij 4Net, de enige partij die dus wel weet wat service is, direct benaderbaar is en op een klantvriendelijke vriendelijke wijze uiteindelijk het oorspronkelijke probleem heeft opgelost. LAF en ONJUIST. Ze bieden mij ter compensatie een bedrag aan van € 33,85. Compensatie voor wat????? En sluiten af met dat zij hopen mij voldoende te hebben geïnformeerd en als ik nog vragen zou hebben deze maar via de website te stellen. De ARROGANTIE ten top. Te vertalen als: ACCEPTEREN EN NIET VERDER ZEUREN. En dan nog ondertekenen met Klantenservice Canaldigitaal. Onpersoonlijker en arroganter kan het bijna niet zonder nog grover te worden. Ik verwacht een persoonlijke brief van het management waarin men reageert op al de brieven en mails waarin mijn grieven en kritieken zijn verwoord en die recht doen aan mijn status van redelijk intelligent mens en gewaardeerde klant.

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Het gaat ook met deze klacht hetzelfde als met mijn verstuurde brieven. In twee weken nog steeds geen enkele reactie. Toch gisteren maar weer een paar brieven verstuurd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of