My complaint:
Op 26 februari heb ik een brief geschreven naar CanalDigitaal over de zeer slechte dienstverlening en service. Mijn grootste ergernis was de ondeskundigheid, desinteresse en de steeds wisselende reacties en “oplossingen”. Maar de kroon spant de arrogantie en het volledig negeren van de klant door CanalDigitaal.
Het door CanaalDigitaal veroorzaakte probleem is uiteindelijk door een uiterst behulpzame en wel doortastende medewerkster van 4Net E-commerce opgelost.
Ik had ook gevraagd om een compensatie voor de gemaakte kosten. Op de brief heb ik geen enkele reactie gehad.
Op 6 april heb ik een aangetekende brief gestuurd, geadresseerd aan de directie, met een kopie van de brief van 26 februari en een aanvullende brief waarin ik minstens vraag om een ontvangstbevestiging.
Wederom geen enkele reactie, wat ik zeer onfatsoenlijk en onbeschoft vindt.
Op 26 april heb ik wederom gereageerd met bijvoeging van de voorgaande brieven en wel met twee aangetekende brieven, één naar de postbus en de ander aan het vestigingsadres in Hilversum, gericht aan de heer Noppe of opvolger……Maar u kunt het al raden NOPPES. Het is nu al mei.
Wat ik niet begrijp is dat de help?desk niet helpt, dat de klantenservice geen service verleent en dat de leiding van dat bedrijf hen daarin het voorbeeld geeft door ook nergens op te reageren en hun klanten niet serieus neemt.
Desired solution:
Hééééél simpel: REAGEREN, mijn kosten, tijd en frustratie compenseren en welgemeende excuses. Wat ik zeker op prijs zou stellen is een verbeterplan m.b.t. de communicatie met daarin een escalatie-procedure als een klant er werkelijk niet meer uitkomt volgens de reguliere weg.

