Complaint: sinds een paar dagen geen ned.1,2 en 3.

user-50234 on 20 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

waar zijn ned. 1, 2, en 3 gebleven?

Desired solution:

terug krijgen, je betaalt er toch voor.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Nederland 1,2 en 3 zijn vrij te ontvangen zenders. Dit betekent dat indien u uw schotelinstallatie juist heeft ingesteld, de zenders kunt ontvangen. Wat voor type satellietontvanger gebruikt u, en kunt u andere zenders zoals SBS6 en Net 5 wel ontvangen? Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij zien dat u een Lemon satellietontvanger in gebruik heeft. Deze ontvanger is helaas niet gecertificeerd. Wel is bekend dat de problemen worden veroorzaakt door de CI-module. Wij adviseren u daarom om de CI-module van CanalDigitaal in gebruik te nemen.

U kunt contact opnemen met onze verkooplijn via telefoonnummer 0900-9327. Het is mogelijk om een fikse korting te krijgen op de CI-module indien u bijvoorbeeld gebruik maakt van een contractverlenging.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of