My complaint:
waar zijn ned. 1, 2, en 3 gebleven?
Desired solution:
terug krijgen, je betaalt er toch voor.
user-50234 on 20 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV
waar zijn ned. 1, 2, en 3 gebleven?
terug krijgen, je betaalt er toch voor.
Message from from Klacht.nl
15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal
Message from Canaldigitaal
15 years ago - Nederland 1,2 en 3 zijn vrij te ontvangen zenders. Dit betekent dat indien u uw schotelinstallatie juist heeft ingesteld, de zenders kunt ontvangen. Wat voor type satellietontvanger gebruikt u, en kunt u andere zenders zoals SBS6 en Net 5 wel ontvangen? Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal
Message from from Klacht.nl
15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Wij zien dat u een Lemon satellietontvanger in gebruik heeft. Deze ontvanger is helaas niet gecertificeerd. Wel is bekend dat de problemen worden veroorzaakt door de CI-module. Wij adviseren u daarom om de CI-module van CanalDigitaal in gebruik te nemen.
U kunt contact opnemen met onze verkooplijn via telefoonnummer 0900-9327. Het is mogelijk om een fikse korting te krijgen op de CI-module indien u bijvoorbeeld gebruik maakt van een contractverlenging.
Met vriendelijke groet,
WebCare CanalDigitaal