Complaint: Ongeloofelijk maar waar

user-52084 on 07 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17 mei 2011 via de webshop van canal digitaal een extra kaart en een ci-module besteld.
Het is nu bijna een maand later.
Nog steeds geen spullen gekregen en al wel meer dan 10 keer gebeld met de helpdesk.
Ik moest maar een betalingsbewijs opsturen want ik had de bestelling niet betaald werd gezegd.
Te gek voor woorden toch ?
Hoe kan je op een webshop nou iets bestellen zonder te betalen ???????
Een brief gestuurd naar postbus 444 met betalingsbewijs en het hele verhaal, en geen respons op gehad.
Vier keer een medewerker gesproken die vertelde dat het spul onderweg is en binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.
Nu nog steeds niets gekregen.
De kortingscode van een tientje welke ik heb gebruikt is al lang weg aan telefoonkosten.

Desired solution:

Vergoeding van mijn gemaakte kosten en mijn bestelde en betaalde spullen ontvangen

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Vervelend dat u de bestelling nog niet binnen heeft. Misschien kunt u ons uw abonneegegevens geven zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of