My complaint:
Op 17 mei 2011 via de webshop van canal digitaal een extra kaart en een ci-module besteld.
Het is nu bijna een maand later.
Nog steeds geen spullen gekregen en al wel meer dan 10 keer gebeld met de helpdesk.
Ik moest maar een betalingsbewijs opsturen want ik had de bestelling niet betaald werd gezegd.
Te gek voor woorden toch ?
Hoe kan je op een webshop nou iets bestellen zonder te betalen ???????
Een brief gestuurd naar postbus 444 met betalingsbewijs en het hele verhaal, en geen respons op gehad.
Vier keer een medewerker gesproken die vertelde dat het spul onderweg is en binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.
Nu nog steeds niets gekregen.
De kortingscode van een tientje welke ik heb gebruikt is al lang weg aan telefoonkosten.
Desired solution:
Vergoeding van mijn gemaakte kosten en mijn bestelde en betaalde spullen ontvangen

