My complaint:
Ik werd gebeld door een medewerker van Canaldigitaal of ik mijn abonnement wilde vernieuwen, nadat ik dat vorig jaar had beëindigd. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan nadat mij het volgende werd aangeboden.
Bij 2 jarig abonnement zou ik €49 betalen voor de DSR7141 ontvanger maar daarvoor de eerste 5 maanden gratis kijken naar het Basis pakket. Een paar dagen later heb ik de ontvanger al thuis. 1 Dag daarna staat er online ook al een rekening klaar met gewoon het abonnementsgeld voor de eerste maand vermeld.
Dit was nu precies de reden dat ik een jaar eerder mijn abonnement had beëindigd, men komt de afspraken niet na. Ook toen was een klungelige administratieve fout de oorzaak van een conflict. Nu krijg ik een mail, als antwoord op mijn klacht, waarin staat dat ik akkoord ben gegaan met een 2 jarige verlenging. Dat klopt, maar daar was een voorwaarde aan verbonden en die wordt nu gemakshalve maar niet meer genoemd. Gesprekken worden toch opgenomen?????
Desired solution:
Gewoon de afspraken nakomen, die 5 maanden gratis kijken. Anders had ik ook geen 2 jarig abonnement hoeven afsluiten.

