My complaint:
HD ontvanger ontvangen 2 stuks de meneer aan de telefoon gaf aan dat iemand ze kwam bezorgen en er ook gratis tussen zou zetten.
De ontvangers zijn gewoon netjes afgeleverd door koerier en verder niets meegedaan.
Na het bellen en mailen zijn we nu 4 maand verder en heb ik ze er nog keurig in doos staan.
Nu weer contact opgenomen omdat nu toch wel erg veel zenders weg zijn, 10 keer het woord mevrouw krijg je te horen, ja ik ben niet doof u moet wel dan 70 euro betalen voor een monteur als voorrijkosten.
Gaat nergens over op de balk op tv geeft die zelfs aan GRATIS installatie bij u thuis.
Desired solution:
Dat iemand komt en ons keurig zoals afgesproken de ontvangers er tussen gaat plaatsen.

