Complaint: HD ontvanger ontvangen

user-53700 on 23 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

HD ontvanger ontvangen 2 stuks de meneer aan de telefoon gaf aan dat iemand ze kwam bezorgen en er ook gratis tussen zou zetten.
De ontvangers zijn gewoon netjes afgeleverd door koerier en verder niets meegedaan.
Na het bellen en mailen zijn we nu 4 maand verder en heb ik ze er nog keurig in doos staan.
Nu weer contact opgenomen omdat nu toch wel erg veel zenders weg zijn, 10 keer het woord mevrouw krijg je te horen, ja ik ben niet doof u moet wel dan 70 euro betalen voor een monteur als voorrijkosten.
Gaat nergens over op de balk op tv geeft die zelfs aan GRATIS installatie bij u thuis.

Desired solution:

Dat iemand komt en ons keurig zoals afgesproken de ontvangers er tussen gaat plaatsen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

14 years ago - Geachte heer/mevrouw, Installaties worden enkel uitgevoerd, indien er een nieuw abonnement wordt afgesloten door een klant. U heeft twee satellietontvangers met fikse korting ontvangen. Het is natuurlijk vervelend dat u had begrepen dat de satellietontvangers geïnstalleerd zouden worden. Helaas is dit niet het geval. Wij adviseren u daarom om op www.ikverhuismee.tv instructies van de satellietontvangers te bekijken. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Wat weer een standaard antwoord dat is canal digitaal. Ik heb zelfs dames aan de foon gehad van canal digitaal die aangaven dat de koerier ze zou installeren ja dat snap ik heel goed dat die dat niet doen. Zo loopt het daar door elkaar heen. Het telefoonteam weet het zelf niet eens. En dat ik het fout begrepen heb??? Kom op even jullie snappen het zelf niets eens. Dame 1 wat vreemd dat doet de koerier die heeft er een opleiding voor gehad. Dame 2 nee dat doen wij niet dat heeft u niet goed begrepen. Heer 3 ja ik zie het nee dat doet een extern iemand. Nou zeg het maar .... En je moet het maar opnieuw melden via contact schiet niet op. Eerst het telefoon team beter opleiden dan lopen de klachten ook niet zo hoog op op internet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

user-53700

Responded on 28 November 2013 at 13:54

NOOOOIT reactie gehad!!!

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of