Complaint: afsluiten van abonnement schotel

user-54003 on 27 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onze klacht is dat wij in december 2010 ons abbonnement hebben op gezegt telefonies .we vonden het wel vreemd dat we niets meer hoorden .tot dat het abbonnements geld weer werd af geschreven en wij dat de bank terug lieten vorderen .het is toch onze schult niet dat zij hun zaakjes niet op orde hebben .en nu drijgen ze ook nog met afsluit kosten .wij hebben in principe nog geld van canaldigital tegoed om dat wij al die tijd al geen gebruik van hun sataliet maken wij zijn over gestapt naar digitenne om dat wij een slecht beeld en berijk hadden vooral met slecht weer .

Desired solution:

met terug betaling van ons abbonnements geld na dat wij dat hebben opgezegt dus van vijf maanden zo lang hebben wij het al niet gebruikt .en geen drijg brieven meer

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

user-54003

Responded on 03 August 2011 at 07:03

de oplossing vinden wij prima ik weet niet of ik had moeten reageren maar het bedrag is nog niet terug gestort ik weet niet of dat er mee te maken heb dat ik niet gerageert heeft en anders daar voor mijn excuus

Comment by poster of the complaint

14 years ago - een beetje late reactie maar de oplossing vind ik prima maar het bedrag dat wij terug zouden krijgen hebben wij nog niet ontvangen ik weet niet of dat te maken heeft dat ik nog niet had gereageert sorry daar voor

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben uw melding zojuist opgelost en zullen z.s.m. contact met u laten opnemen om verdere toelichting te geven.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of