My complaint:
onze klacht is dat wij in december 2010 ons abbonnement hebben op gezegt telefonies .we vonden het wel vreemd dat we niets meer hoorden .tot dat het abbonnements geld weer werd af geschreven en wij dat de bank terug lieten vorderen .het is toch onze schult niet dat zij hun zaakjes niet op orde hebben .en nu drijgen ze ook nog met afsluit kosten .wij hebben in principe nog geld van canaldigital tegoed om dat wij al die tijd al geen gebruik van hun sataliet maken wij zijn over gestapt naar digitenne om dat wij een slecht beeld en berijk hadden vooral met slecht weer .
Desired solution:
met terug betaling van ons abbonnements geld na dat wij dat hebben opgezegt dus van vijf maanden zo lang hebben wij het al niet gebruikt .en geen drijg brieven meer

