Complaint: Reactiesnelheid

user-48845 on 19 July 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al vanaf begin dit jaar bezig om contact te krijgen met CanalDigitaal. Ik heb daar al vele brieven naar toegestuurd en heb ook op deze site een tweetal klachten achtergelaten. Klacht 86253 dateert van 6 mei en klacht 89157 dateert van 30 mei.
Ik heb de terugmelding gekregen dat de klachten in behandeling zijn maar heb tot nu toe niets vernomen. Ook dit zal wel weer een vage belofte zijn die niet wordt nagekomen.
CanalDigitaal is een arrogante organisatie die klantonvriendelijk is en misbruik maakt van haar monopolie-positie.

Gewenste oplossing

REAGEREN

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

14 years ago - Beste heer/mevrouw Vd Hoorn, Graag ontvangen wij uw smartcardnummer via dit forum, zodat wij e.e.a. voor u uit kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Hartelijk dank voor deze reactie, ik krijg er de gedachte bij dat het is gelezen door een MENS en dat het niet een automatisch computer-antwoord is. Mijn smartcardnummers zijn 1 28.571.403.801 09 en 1 28.571.423.998 00.

Message from Canaldigitaal

14 years ago - Wij hebben het e.e.a. voor u uitgezocht. Volgens onze gegevens is er gereageerd op uw brieven en heeft er tevens telefonisch contact plaatsgevonden aangaande uw vragen. Deze zijn volgens de richtlijnen van CanalDigitaal beantwoord door de klantenservice. Onze welgemeende excuses voor het feit dat wij u hier op dit forum geen terugkoppeling over hebben gegeven. Indien uw vragen op dit moment nog niet zijn beantwoord (dit kunnen wij niet opmaken uit de diverse contacten, welke hebben plaatsgevonden), vernemen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Het spijt me te moeten constateren dat ik wederom niet serieus wordt genomen. Zelfs zou ik kunnen constateren dat u mij beschuldigd dat ik onwaarheden ventileer. Indien u de moeite had genomen de documentatie die er is te lezen zou u in uw reactie zeker anders hebben gereageerd, als u een mens met enig intelligentieniveau bent en geen robot van CanalDigitaal. Dat er gereageerd zou zijn op mijn brieven en dat er telefonisch contact is geweest is een pertinente leugen. Ik zal in het kort de volgorde opsommen. Op 26 februari een brief gestuurd (geen enkele reactie) Op 6 april aangetekend een herinnering gestuurd met de brief van 26 april (geen enkele reactie) Op 26 april 2 aangetekende brieven gestuurd naar directie en postbus. (geen enkele reactie) Op 6 mei een klacht (86253) op deze site (geen enkele reactie) Op 11 mei een brief gekregen van CanalDigitaal die niet refereert naar een brief van mij (zie mijn klacht 89157 van 30 mei op deze site) Op 18 mei een schriftelijke reactie gestuurd als reactie op bovenstaande brief (deze is te lezen in mijn klacht van 30 mei.) Op 30 mei klacht (89157) over het niet reageren op mijn brief van 18 mei. Tot slot deze klacht waarop eindelijk communicatie is ontstaan. Uw reactie geeft dan ook een volledig verkeerde voorstelling van de werkelijkheid, maar als dat de richtlijnen van CanalDigitaal zijn kan ik dat niet anders kwalificeren als zeer kwalijk. Ik heb nooit gekozen om op deze wijze te communiceren en zou dat ook nooit gedaan hebben als er was gereageerd op mijn brieven. Zelfs is het fatsoen niet opgebracht om op zijn minst een ontvangstbevestiging te sturen. Ik heb in mijn contacten uw help??desk meermalen ernstig bekritiseerd maar dat zij hun straatje trachten schoon te vegen door onwaarheden te verkondigen en mij in een kwaad daglicht te zetten geeft alleen maar aan dat mijn kritiek dus nog te mild is geweest. Ik stel voor dat er iemand contact met mij gaat opnemen die iets voorstelt in uw organisatie en deze openbare communicatie te stoppen want dat ligt eigenlijk niet in mijn aard en ik begin het nu ook een beetje onsmakelijk te vinden. Helaas heeft de non-communicatie door CanalDigitaal mij hier toe gedwongen. In mijn brieven heb ik diverse communicatie mogelijkheden aangegeven. Wel verneem ik graag via dit medium, of men in wil gaan op mijn verzoek.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Op 20 juli heb ik een uitgebreide reactie gestuurd op uw bericht van de zelfde dag. Daarop heb ik geen reactie gekregen terwijl u hebt aangetoond dit wel te kunnen. Wat is er toch aan de hand bij uw organisatie. Durft niemand iets te zeggen, of fouten toe te geven of is doodzwijgen gewoon NORM. Waarom belt er gewoon niet iemand even, iemand die zich even verdiept in de materie en mij even fatsoenlijk te woord staat. Gewoon fatsoenlijk menselijk handelen. Zoveel is er toch niet aan de hand??? Ik wil alleen fatsoenlijk worden behandeld.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of