My complaint:
Ik ben al vanaf begin dit jaar bezig om contact te krijgen met CanalDigitaal. Ik heb daar al vele brieven naar toegestuurd en heb ook op deze site een tweetal klachten achtergelaten. Klacht 86253 dateert van 6 mei en klacht 89157 dateert van 30 mei.
Ik heb de terugmelding gekregen dat de klachten in behandeling zijn maar heb tot nu toe niets vernomen. Ook dit zal wel weer een vage belofte zijn die niet wordt nagekomen.
CanalDigitaal is een arrogante organisatie die klantonvriendelijk is en misbruik maakt van haar monopolie-positie.
Gewenste oplossing
REAGEREN

