Complaint: Abonnement Vodafone verlengen

user-46150 on 06 April 2011 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals ik hier al gelezen heb, ben ik ook helemaal niet blij dat ik nu ineens maar 2 maanden van te voren mijn abonnement kan verlengen.

Ik las vandaag uiteindelijk dat er voor 1 februari een smsje gestuurd had moeten worden naar vodafone, zodat het nog wel 4 maanden bleef.
Ik had het zeer op prijs gesteld als dit gemeld was. Als ik zelf niet op zoek was gegaan had ik dit gewoon niet geweten.

Ik ben al vanaf het begin van vodafone NL, eerder nog bij Libertel klant bij jullie aangesloten, maar twijfel wel om nu over te stappen. Andere telecom bedrijven lossen dit namelijk anders op.

Desired solution:

Het aantal maanden van mijn abonnement terug te zetten naar 4 maanden.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from

15 years ago - Beste SanMartin, Vodafone Webcare heeft je een reactie gestuurd via e-mail. Met vriendeljike groet, Astrid Vodafone Webcare Nederland

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

14 years ago - Beste SanMartin, Naar aanleiding van jouw klacht heeft mijn collega op 12-4-2011een e-mail naar je gestuurd. We hebben daarna niets meer van je vernomen. Daarom sluit ik je klacht. Mocht je klacht niet opgelost zijn, stuur mij dan alsnog binnen 1 week een e-mail met de gevraagde gegevens. Met vriendelijke groet Astrid Vodafone Webcare Nederland

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vodafone Webcare heeft op 12-4-2011 een voorstel per e-mail gestuurd. We hebben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

All complaints of