Ruim op tijd boeken wij een vakantie naar Sharm El Sheikh.
Nu 3 weken voor vertrek vinden ze dat het niet veilig is om naar Egypte te vliegen (vluchten boven de Sinaï woestijn) naar Sharm El Sheikh uit te voeren.
Maar op... Read more
Op 27/8 via ideal 60 euro overgemaakt voor de stoelres. Kon niet reserveren en na contact met klantenservice van Arke nogmaals 60 euro overgemaakt via de visacard. Kon nu wel direct stoel reserveren. Mdw van klantenservice zou direct restitutiefml opmaken... Read more
Kan geen enkele keer de site van www.arke.nl/mijnarke openen om een betaling te doen voor op een vakantie geboekte rondreis. Wat nu? Read more
Kan geen enkele keer de site van www.arke.nl/mijnarke openen om een betaling te doen voor op een vakantie geboekte rondreis. Wat nu? Read more
14 dagen vakantie waarvan 7 dagen met auto het eiland rond van hotel naar hotel. Extreem oude, defecte huurauto met 100.000km op de teller en zonder wegenkaart werden wij Cuba overgestuurd door Arke. Na een lekke band waar het verhuur... Read more
ons gezin (echtgenoot, dochter (21jr)en ik zijn vrijdag 25-10-2013 teruggekomen van een geweldige reis naar Jamaica. Er is echter een groot minpunt. Onze dochter heeft met haar zuurverdiende centjes deze reis zelf betaald en kwam in 1e instantie op... Read more
Geachte heer/mevrouw,
Reeds drie weken geleden is onze jas met inhoud achtergebleven in een van uw toestellen. Na aankomt om Schiphol kwamen wij er vrij direct achter dat deze nog in het toestel aanwezig was maar, terwijl de economy class nog... Read more
Arke vliegt gewoon op Sharm El Sheikh, ondanks alle ellende en alle dreigingen. Normaal kijk je naar een vakantie uit en ga je nog even de laatste dingen kopen, zoals bikini e.d., nu ben je haast geneigd om een kogelvrij... Read more
Wij zijn een groep van 72 Nederlanders die getroffen werden door de hotelbrand in Zanzibar, die alle door Arke na de ramp goed geholpen zijn in de vorm van vervangend hotel, en snelle terugvlucht.
Na thuiskomst moest eenieder uiteraard contact... Read more
30 augustus 2013 hebben wij schriftelijk een klacht ingediend bij arke. nu, bijna 2 maanden later hebben wij nog steeds geen reactie van hen ontvangen. De omschrijving van de klacht is te persoonlijk om deze online te delen. De schade... Read more