Vanaf de aanschaf datum een niet werkende nokia 6600 fold met vele problemen erbij gekregen.
Het abonnement is nu verlopen(2 jaar) heb er nooit mee kunnen bellen,10 keer opgestuurd, een nieuwe gekregen andere kleur (zwart) maar wel met een paarse... Read more
Vandaag ben ik uiterst onbeschoft behandeld door de mannelijke verkoper in het filiaal leiden, 5 meiplein.
Ik was niet zo blij met een nieuwe toestel wat uit de vitrine kwam, aangezien ik hier een minder goede ervaring mee heb. De... Read more
Ik heb mijn half jaar oude blackberry op laten sturen voor reparatie bij belcompany. Dit is inmiddels al 6 weken geleden en ze kunnen me niet vertellen wanneer ik de telefoon precies terug krijg.Gewenste oplossingGeld terug of nieuw toestel! Read more
Deze gsm werd gekocht bij Belcompany in Knokke op 30/7/2009 met 2 jaar garantie. De toesten 7, 8 en 9 reageren niet meer. Voor de rest werkt hij nog heel goed. Bij Belcompany weigerden ze de gsm terug te... Read more
Ik ben nu een half jaar in bezit van de Samsung Omnia Qwerty. Dit is een telefoon twv van €430 euro en had hier uiteraard hoge verwachtingen van. Deze telefoon heb ik aangeschaft bij BelCompany. Na de aanschaf... Read more
na weken wachten op de telefoon die ik bestelde samen met de contract verlenging bij vodafone.
bleek de telefoon niet leverbaar bij belcompany, tijdens mijn vakantie heeft belcompany de bestelling doorgegeven aan een nog slechter bedrijf "telefoonkopen" zonder dat... Read more
Bieden Iphone 4 mede aan als los toestel (er is op de website wel de mogelijkheid tot deze keuze) maar weigeren vervolgens te leveren omdat ze alleen maar met abo leveren.
Order is vanaf hun kant gecancelled, maar geld wordt... Read more
Beste BelCompany,
Op zaterdag 17 juli kocht ik in jullie BelCompany winkel in Sint-Niklaas (Grote Markt 57) een Samsung E2210 Quadband. Zeer tevreden met mijn aankoop, ging ik naar huis. Daar merkte ik echter dat de microfoon niet werkte. Helaas... Read more
Mijn witte blackberry curve is al 5weken weg voor reparatie aan de frontcover. Telefoon was nog geen week oud toen dit ontdekt werd. en tot op heden kunnen ze me nog steeds geen duidelijkheid geven wanneer of hoe het... Read more
Via Belcompany abbonement via internet afgesloten voor hc desire op 21 mei ordernummer BC0003647 .
Vervolgens begint het al meteen na eerste contact ,order is verwerkt maar geen voorraad.
Op de website staat aangegeven dat deze ten tijde van de bestelling... Read more