Omschrijving klachtik schaf een giorgio armani aan bij de belcompany kosten 500 euro(minder bij abbonement maar toch) thuis gekomen blijkt er geen pennetje bij te zitten, ik terug zeggen hun er worden nooit pennetjes bij geleverd na controle van een... Read more
Omschrijving klachtIk heb al tig jaar geen abonnement meer gehad. Na jaren van prepaid gebruik te hebben gemaakt heb ik mezelf overgehaald om toch een abonnement af te sluiten, vooral omdat ik graag de nieuwe toestel Nokia N900 wou hebben.... Read more
Omschrijving klachtIk werd gebeld door de Hi. Of ik mijn abonnement wou verlengen. Dat wou ik wel. Ik zou nog gebeld worden over hoe het verder ging. Ze hebben mij gebeld alleen toen was ik niet bij mijn telefoon. Ik... Read more
Omschrijving klachtik heb mijn telefoon nu ongeveer 8 maanden.
en nu doet de helft van mijn touchscreen het niet meer. Ik heb een garantie van 2 jaar, Dus ik ben samen met mijn telefoon naar Belcompany gegaan. Mijn telefoon werd opgestuurd... Read more
Omschrijving klachtMijn klacht, ik heb mijn toestel is een emmer met water laten vallen. naar belcompany gegaan waar ik een belgarant onbezorgd smart verzekering heb afgesloten.
toestel is in ontvangt genomen op 9-02-2010. reparatie zou 2 a 3 weken duren. na... Read more
Omschrijving klacht22 december hebben wij onze zoon dit toestel + abonnement kado gedaan. Hij zit op kamers in Nijmegen en had zijn oplader vergeten, waardoor de batterij helemaal leeg was. Nadat hij het toestel weer opgeladen had, kreeg hij het... Read more
Omschrijving klacht
Doordat mijn telefoon was vastgelopen, en ik de batterij eruit haalde brak mijn geheugenkaartje in mijn telefoon af.
Hij is door belcompany naar samsung gestuurd en die maakte hem niet, door verkeerd gebruik werd er gezegd.
Nu had de jongen bij... Read more
ik heb een samstung star gekocht bij de belcompany in oss. heb er 3 weken plezier van gehad en toen deed hij het niet meer. ben er mee terug gegaan en ze zouden hem opsturen. na 3 weken kreeg ik... Read more
Mijn zoon heeft in juni een mobieltje van zijn verjaardagsgeld gekocht, het mobieltje kostte 50 euro maar voor mijn zoon een hoop geld.
Al snel bleek dat de batterij wel heel erg snel leeg raakte, totdat op een dag in juli... Read more
Ik heb nu ruim een jaar een Nokia N82 in mijn bezit aangeschaft bij de verkopende partij Belcompany. De keuze voor zo een grote organisatie als belcompany was voor mij de service en dienstverlening. Nu ruim na een jaar is... Read more