My complaint:
In dit digitale tijdperk vind ik het van de zotte dat een dergelijke bedrijf niet gewoon gemaild kan worden met vragen of problemen. Ik wil/wilde abonnee worden, en heb daarvoor een paar vragen. Die kan ik niet per mail stellen. En dat voor ‘kanaal digitaal’… Dan werk je toch ook digitaal? Via ‘mijncanaldigitaal’ kan niet omdat ik nog geen abonnee ben.
Gewenste oplossing
gewoon een mailadres waar ik (als niet klant) mijn vraag kan stellen. En niet alleen een telefoonnummer waar ik voor moet betalen.

