Complaint: bereikbaarheid waarom niet per email?

user-36581 on 18 January 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In dit digitale tijdperk vind ik het van de zotte dat een dergelijke bedrijf niet gewoon gemaild kan worden met vragen of problemen. Ik wil/wilde abonnee worden, en heb daarvoor een paar vragen. Die kan ik niet per mail stellen. En dat voor ‘kanaal digitaal’… Dan werk je toch ook digitaal? Via ‘mijncanaldigitaal’ kan niet omdat ik nog geen abonnee ben.

Gewenste oplossing

gewoon een mailadres waar ik (als niet klant) mijn vraag kan stellen. En niet alleen een telefoonnummer waar ik voor moet betalen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het klopt dat u ons niet rechtstreeks kunt mailen met vragen indien u nog geen abonnee bent. Wij trachten zoveel mogelijk vragen via onze website te beantwoorden voor zowel nieuwe klanten als bestaande klanten. Op de pagina "meer weten" en "contact" kunt u terecht voor de meeste informatie en meestgestelde vragen. Via deze laatstgenoemde pagina kunt u er eventueel ook voor kiezen om gratis teruggebeld te worden door ons. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Via onze website www.canaldigitaal.nl/klantenservice hebben wij een terugbeloptie opgenomen. U kunt uw vraag aan onze medewerker stellen en desgewenst kan de medewerker ook gelijk een bestelling voor u in orde maken.

Met vriendelijk groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of