Graag wil ik iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met de C&A online Shop. Ik heb op 01 oktober een bestelling bij C&A Online Shop geplaatst en direct betaald. Op 02 oktober krijg ik van C&A Online... Read more
geachte ls,
mijn vrouw en ik zijn vandaag bij de C&A Spijkenisse geweest en wij wilde daar een cadeaubon kopen van 100 euro wij hadden een korting bon van 5 euro waar niet op staat dat dit niet geldig is voor... Read more
Ook ik ben de pineut..
Wat een slechte service voor zo een gerenommeerd bedrijf...of wat er dus voor door moet gaan.
Ik heb twee weken geleden twee sweaters besteld en meteen betaald die tot op heden niet geleverd zijn.
Ze waren op voorraad... Read more
Op 9 oktober bestelling geplaatst van 2 spijkerbroeken, betaald met ideal.
Vervolgens bericht van verzending met track-trace code. Deze gaf aan dat de zending door verzender gereed werd gemaakt. Een week later staat hij daar nog steeds op. Bellen lukt niet,... Read more
Ik vind het belachelijk dat C&A de belofte niet nakomt. Ik heb op 9 oktober via de online webshop een jas bestelt. Duurt 3-5 dagen met een maximum van 7 dagen. Deze jas heb ik tot op heden nog niet... Read more
ik zit al 1.5 week op mijn online bestelling te wachten. vervolgens probeer ik vanmorgen C&A te bellen, sta ik 15 minuten in de wacht ( en het is nog een betaald nummer ook ). De mevrouw sprak slecht Nederlands... Read more
Onlangs kocht ik iets bij C en A en kreeg een kraskaartje waarmee ik zou kunnen winnen. Echter kan de wincode alleen telefonisch worden doorgegeven wat ik niet kon omdat ik DOOF ben. De actie liep van 5 september t/m... Read more
Ik heb een jas die uitverkocht is nabesteld van Frans Molenaar ik zou binnen 3dagen horen of hij nog te leveren was en anders na 10 dagen ophalen
Heb al weken niets gehoord
Ik werd geholpen door een hele onaardige... Read more
Ik was gisteren in Utrecht winkelen bij de C&A, ik was mijn kortingsbon vergeten van 10 euro die ik vorige maand had gekregen bij aankoop van een jeans. Ik vroeg van kan ik de korting later nog verrekenen als ik... Read more
Ik ben onbeschoft behandeld en heb klacht naar klantenservice gestuurd die hebben het doorgestuurd naar filiaal kronenburg.Een maand gewacht en nog steeds niets gehoord.Weer naar klantenservice gemaild. Na een week een afwimpelend kort mailtje van storemanager ontvangen waar ik zeer... Read more