Ik heb al verscheidende broeken, grote maten collectie,
stretch ribbroeken, verschillende modellen, ben zeer te vrede. Maar helaas moeten die ook een keer vervangen worden maar de kwaliteit stof die nu gebruikt wordt in de nieuwe collectie is van een veel... Read more
Ik had een jas besteld via de online shop, ten eerste duurde de levering ervan erg lang. Als ik iets bij H&M of Asos (in Engeland) bestel krijg ik het nog dezelfde week, maar dat terzijds. Ik belde met de... Read more
Ik heb een bestelling gedaan via de online shop van c&a. Inmiddels is dat al twee weken geleden en kan ik het pakket ook niet traceren met de kiala code. Na drie keer gebeld te hebben met de klantenservice van... Read more
ik kan mij niet registreren en daardoor niet inloggen en dus ook niets bestellen via webshop C en A Read more
De wincode wil ik activeren, maar de site werkt niet Read more
Op woensdag 18/09 was het de laatste dag van de actie 2de broek helft van de prijs en omdat mijn zoon er niet bij was en ik de actie niet wou missen heb ik 2 broeken voor hem gekocht.
Aan de... Read more
Ik heb een kraskaart ontvangen in de winkel met een unieke wincode. Ik kan deze code nergens invoeren. Read more
C&A heeft kaartjes met krascode. Op kaartje staat geen internetpagina waar je de krascode kunt invullen. Nergens iets te vinden. Read more
Vanochtend kocht ik voor mijn dochter 2 truien, met Angry birds plaatjes erop. Keurig kreeg ik de 2e voor de halve prijs.
Even later zag ik voor mijn zoontje nog twee leuke truien. Ging hiermee naar een andere kassa, omdat... Read more
Ik kocht broek en een vest a 2x24,90 minus korting totaal bedrag te voldoen 32,35.
Bij het ruilen van het vest voor kleinere maat op de afd klantenservice krijg ik retour 12,45 onder protest. De broek moest een kleinere maat zijn... Read more