My complaint:
het vervolg op de eerder gemelde klacht.
ik krijg een brief met excuses van canaldigitaal echter volgens mij begrijpen ze het niet.
ik heb voor 16 december 2010 telefonische contact gehad met CD hier werd mij toe verteld dat ik schriftelijk moest opzeggen.
zo gezegd zo gedaan de brief gedateerd 16 december als bewijs.
met in achtneming van een maand opzeg termijn.
per 16 december 2010 heb ik dan ook ziggo.
nu krijg ik een brief van CD dat ik nog 64.80 verschuldigd aangezien zij mijn brief niet hebben ontvangen.
de brief is niet aangetekend verstuurt aangezien dit volgens de medewerker niet nodig was.
ik ben geenzins van plan om nog maar iets te betalen aangezien er optijd is opgezegd.
zij geven toe dat ze zelf een fout gemaakt hebben.
dan zal de brief ook nog wel ergens zwerfen.
mocht dit niet voldoende zijn geef ik mijn rechtsbijstand verzekering dit in behandeling.
tevens neem ik contact op met radar, conscumentenbond,etc.
over de manier van handelen van CD.
aboneenummer 7957572
ref. C548-BRFEXCUS/CD
Desired solution:
gewoon oplossen en zorgen dat de geleden schade opgelost wordt.

