My complaint:
Een jaar geleden een HD pakket besteld bij Astrasat na een half jaar kwam ik er achter dat mijn oude familie pakket gewoon doorliep . Contact opnemen met canal digitaal is zo goed als onmogelijk.Mails gestuurd 5 x geen antwoord.Er wordt nu ook een derde abonnement van mijn rekening afgeschreven
Gewenste oplossing
Contact met canal digitaal en te veel betaalde terug

