Complaint: 3de maal canal digitaal

user-43208 on 17 March 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerst te veel betalen dan verkeerd pakketje dan zou het juiste opgestuurd worden.
10e receiver verstuurd (wat de schotel moest zijn) 14e gemeld zou schotel worden verstuurd (ook hiervoor hier klacht ingediend met reactie dat die snel binnen zou zijn (waarschijnlijk gister) niets binnen gehad tot mijn schik is er bij canal digitaal ook niets van bekend dus werdenom echt weer geen steek verder.
Dit is echt de slechtse firma allertijden.
Communicatie kennen ze niet enigste wat ze kennen zijn goedkope studenten de klanten af laten wimpelen en onbeschoft ophangen!
en terugbelbeloftes maken die al 5 x niet zijn nagekomen!!

Gewenste oplossing

levering en duidelijkheid plus tegemoedkoming nog steeds en niet in systeem zetten 3 maanden gratis dat had ik al! makkelijk weggeven als meer dan een maand duurd

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of