My complaint:
Eerst te veel betalen dan verkeerd pakketje dan zou het juiste opgestuurd worden.
10e receiver verstuurd (wat de schotel moest zijn) 14e gemeld zou schotel worden verstuurd (ook hiervoor hier klacht ingediend met reactie dat die snel binnen zou zijn (waarschijnlijk gister) niets binnen gehad tot mijn schik is er bij canal digitaal ook niets van bekend dus werdenom echt weer geen steek verder.
Dit is echt de slechtse firma allertijden.
Communicatie kennen ze niet enigste wat ze kennen zijn goedkope studenten de klanten af laten wimpelen en onbeschoft ophangen!
en terugbelbeloftes maken die al 5 x niet zijn nagekomen!!
Gewenste oplossing
levering en duidelijkheid plus tegemoedkoming nog steeds en niet in systeem zetten 3 maanden gratis dat had ik al! makkelijk weggeven als meer dan een maand duurd

