Complaint: Abonnement afsluiten

user-140755 on 09 November 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus 2012 een familie all in pakket besteld incl. PlayStation 3. Tijdens het bestellen veranderde dit in een Nintendo Wii. Hier heb ik over gebeld met typhone waar de aanbieding stond. Die wisten mij tevertellen dat de ruimte op de website gebruikt werd door cd. Toen ik hierna contact op nam met cd wisten zij niets van deze aanbieding… Dat was nog een oude.. En reeds verlopen. Na 1 maand stond dezelfde aanbieding er nog op. Weer gebeld met typhone en daarna cd. De aanbieding was niet bekend, maar als hij. De site stond…. Nog steeds geldig. Bestelling geplaatst. In oktober zou men de installatie plaatsen. In tussentijd belden ze mij om de tijden te veranderen… Maar men kwam wel. Aangezien ik al 7 jaar klant was bij cd heeft de monteur alleen de decoder aangesloten en kennelijk zonder mijn weten een extra decoder besteld. Die moet nog komen, maar ik mocht hem wel alvast betalen. Ik zou ook 1 maand gratis alle kanalen kunnen kijken, dit hield echter na 3 dagen al op, waarschijnlijk, omdat het het einde van de maand was. Het is inmiddels november, maar ik heb tot op heden nog geen opleverdatum of modem om internet en bellen via cd te laten lopen. Vele malen gebeld en elke keer het antwoord…. Hij is onderweg…. Ja via Aruba zeker?

Hierna belde men mij nadat de monteur was geweest dat ik geen abonnement had afgesloten. De oplossing was een verlenging? CD complimenten met zo’n administratie en instelling ….. Jullie komen er wel.

Dit is de beknopte versie van het verhaal. Ik denk dat ik in tussentijd 20 mailtjes of meer gestuurd heb, waarvan het merendeel niet beantwoord word. Ik denk dat ik minstens 25 keer aan de telefoon heb gehangen à 15 minuten.

Alles bij elkaar een slechte ervaring. Ik moet wel zeggen dat ik elke keer netjes te woord word gestaan… Echter de oplossing blijft uit.

ik ga nu maar weer eens bellen…….. Zucht

Desired solution:

Nakomen van de eerst gemaakt afspraak.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij hebben uw vraag over het internet en bellen doorgezonden naar het internet en bellen-team. Zij hebben gister contact met u gezocht over de snelheid van het internet en zullen dit verder afhandelen.

Wat betreft de Playstation 3. Wij hebben uw bestelling doorgekregen alszijnde met een Wii. Hiervoor willen wij u verzoeken om contact op te nemen met het bedrijf waar u de order in combinatie met het Alles in 1-pakket heeft aangevraagd. Zij zullen dit voor u moeten uitzoeken en eventueel aanpassen.
Als dit geregeld is dan kan het console uitgeleverd worden.
Dit wordt verzorgd door een extern bedrijf, wij hebben u per email hierover bericht.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of