My complaint:
op 15-2 heb ik een klacht gestuurd. Hier heb ik een reactie op gekregen dat er op mijn adres geen abonnement stond. Als dit zo is hoe kan het dat er dan iedere maand geld van mijn rekening wordt gehaald?
Ik zie dat vandaag een bedrag van 79.80 is afgeschreven. Dit staat voor 4 maanden inclusief de maand maart. Hoe kan dit??? Ik heb sinds december ( volgens jullie, want ik heb het na heel veel pijn en moeite kunnen regelen) al geen schotel meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, er worden mij toezeggingen gedaan, loze beloftes en er wordt niet gereageerd op een aangetekende brief. Wat kan een kansloze klant in dit geval nou doen tegen zo megabedrijf. Ik zou hier nu eindelijk graag eens door jullie over worden teruggebeld. want ik kan het nier meer betalen om te bellen naar jullie en daar komt nog bij ik bereik er toch niks mee.
Groetjes Leonie
Gewenste oplossing
Dat er geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald en dat ik wordt teruggebeld.

