My complaint:
Belachelijk dat ze je €16.– afsluitkosten laten betalen wanneer de betaling niet op tijd binnen is. Vooral als het de laatste betaling betreft i.v.m. opzegging abonnement.
Ik ben al jaren klant en door omstandigheden kan ik het niet meer betalen. Omdan zo met je klanten om te gaan, siert niet. Na een telefonische discussie werdik afgescheept dat ik maar een klacht moest indienen…..
Gewenste oplossing
Ik ben niet van plan afsluitkosten te betalen voor iets wat toch afgesloten moet worden.

