My complaint:
ik word al 3-4 maanden niet terug gebeld terwijl wij dat elke maand overeen kwamen nadat ik weer eens gebeld had.er word dan beloofd dat ik terug gebeld zou worden door back-office maar dat blijk nu al 3-4 maanden een valse belofte.ik ben nu ook verstoken van bepaalde kanalen omdat ze mij af gesloten hebben en de afgelopen maand(en) heb ik wel voor elkaar gekregen dat ik weer werd aangesloten omdat cd niet terug had gebeld,en maar maar moest tot ze wel terug belde,maar helaas.weer afgesloten.en het ging mis in dec 2010 doordat ik alleen een 2de en 3de kaart erbij wilde hebben waardoor de nota niet klopte.ik vind het een schande dat cd mij als wanbetaler aanwijze doordat ze mij afsluiten en zelf de afgesproken afspraken niet nakomen door niet terug te bellen over de nota.
Gewenste oplossing
een juiste nota en ook juist in hun sytemen komt te staan want mijn ervaring is ook al dat als een bedrag die je overmaakt niet in hun systeem staat hun systeem in het niet kan verwerken en daardoor alsnog word afgesloten,want hun systeem herkent het dan niet.en dat ik uiteraad weer word afgesloten omdat ik nu in hoekje word geduwd als wanbetaler terwijl ik op hun telefoontje zit te wachten om het op te gaan lossen maar als ik bel steeds dan kom ik geen steek verder.ik wil het graag oplossen maar cd blijkbaar niet.

