My complaint:
we hebben vorig zomer april- mei het abonnement aangetekent met een brief opgezegd maar tot onze verbazing zien we dat we nog steeds betalen hoe kan dat??
Gewenste oplossing
dat U ons het geld terug betaalt en de maandelijkse incasso schrapt

