Complaint: Alles in 1 mislukking

user-146882 on 04 December 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben, helaas, per eind september overgestapt naar CanalDigitaal. Ik zou twee maanden korting krijgen op familiepakket en vijf maanden gratis HD. Helaas kloppen de afgeschreven bedragen niet. Ik heb meerdere malen gebeld (duur grapje) en het zou worden opgelost. Daarnaast probeer ik al twee maanden in te loggen om o.a. mijn nota’s te kunnen zien. Maar ook dit lukt niet. Daarnaast had ik hiervoor andere providers die allemaal Videoland on Demand ondersteunde. Maar ook hier heeft CD mij niet juist over geinformeerd want, alhoewel ik abonnement heb op Videoland on Demand, hier kan ik mijn films niet zien, CD ondersteunt als enige provider Videoland niet.

Desired solution:

Graag de administratie op orde brengen en het teveel betaalde verrekenen cq. terugstorten op mijn rekening en laat mij AUB een keer kunnen inloggen.
Daarnaast graag ondersteuning voor Videoland OF mijn abonnementsgeld voor Videoland gecompenseerd krijgen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u voor het laatst benaderd op 06-12-2012, hierin hebben wij uitleg gegeven over de geincasseerde bedragen.
CanalDigitaal adverteert niet dat zij gebruik maakt van Video on Demand, helaas kunnen wij hier dus ook geen compensatie voor geven. Wij verzoeken u vriendelijk om de bron aan ons te vermelden welke u heeft geïnformeerd dat wij Video on Demand ondersteunen.

Hierna hebben wij niets meer van u mogen vernemen, om die reden sluiten we de klacht af.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

All complaints of