My complaint:
Beste dame /heer
Op 2 februari jl hebben we twee keer een telefoontje gehad van CD. het eerste telefoontje was met mijn man die te kennen heeft gegeven geen interesse te hebben in het hierboven omschreven abonnement. Ook omdat we geen vaste telefoonlijn hebben. Toch wordt ook ik gebeld met hetzelfde aanbod en aangezien ik weinig kennis heb van dit soort zaken zeg ik ja tegen het op het oog aantrekkelijk aanbod. Mijn man was uiteraard not amused toen hij hoorde wat CD ons had aangedaan. Ik vertelde mijn man dat ik onmiddellijk het abonnement gratis kon annuleren dat is mij ook via bandopname toegezegd. Inmiddels heb ik een brief geschreven, gemaild en meerdere malen gebeld omdat CD mij steeds weer bevestigingen stuurt van het zogenaamde afgesloten abonnement. wanneer ik bel (nu inmiddels 4 keer) wordt mij gezegd dat alles nu in orde is en dat ik mij geen zorgen meer hoef te maken. maar ook vandaag heb ik weer een mail gekregen met inlogcodes een welkomswoord en ga zo maar door. He-le-maal moedeloos en machteloos wordt ik hiervan.
Kunt u mij helpen alstublieft?
Gewenste oplossing
Dat CD als professionel organisatie niet alleen haar afspraken en toezeggingen nakomt maar dat zij haar client ook serieus neemt als zij afziet van het aanbod wat haar is gedaan. Ik ben tevreden als ik zo snel mogelijk zwart op wit krijg dat het abonnement voor internet en telefonie ook daadwerkelijk uit het systeem is gehaald en dat ik nooit meer wordt lastig gevallen met kletspraat over dit abonnement.

