My complaint:
Ik heb mijn abonnement opgezegd.Voor de goede orde: mijn volledige abonnement bij Canaldigital. Daarop heb ik een brief gekregen waarin de opzegging is bevestigd en ingaat per 03.10.2010. Sindsdien is mijn smartcard ook niet meer actief.
De maand oktober werden geen abonnementskosten meer afgeschreven. Ik heb er dus verder niet meer op gelet, maar ontdekte in januari van dit jaar dat toch abonnementskosten werden afgeschreven. Ik ontdekte toen ook dat dat sinds mijn opzegging zo was. Ik heb in januari gestorneerd. Daarop heb ik op 15.02 een brief geschreven (telefonisch zijn ze gewoon onbereikbaar) met een copie van de opzegging als bijlage daarbij.
Ik kreeg daarop een brief waarin men zei dat in februari het dubbele bedrag zou worden afgeschreven. Als dit niet betaald zou worden zou ik per 17 maart worden afgesloten en afsluitkosten moeten betalen.Deze dubbele kosten zijn door mij uiteraard weer gestorneerd. Van mijn brief heb ik nog steeds niets gehoord. Telefonische pogingen heb ik steeds na een half uur afgebroken.
Gewenste oplossing
Men moet ophouden met afschrijven en dreigingen van afsluitkosten. Daarnaast moet men mij de abonnementskosten over november en december 2010 terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
A.J. Vermeulen
Zijtak 14
7874 tp Odoornerveen

