My complaint:
Is telefonisch slecht of helemaal niet te bereiken,ellenlange wachttijden tegen telefoonkosten waar je grijs van wordt,mobiel geprobeerd de smartcard te activeren 4x,lukt van geen kanten toen tweemaal geprobeerd via internet eveneens mislukt wat dan overblijft is weinig meer dan je abonnement opzeggen hetgeen na 12 jaar een in en in trieste zaak is, en volgens mij ook niet nodig mits er iets aan de bereikbaarheid zou worden gedaan
Gewenste oplossing
als wat meer commercieel zouden werken en de bereikbaarheid voor klanten zouden verbeteren.

