Complaint: Canal digitaal …. Deel twee

user-142526 on 26 November 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om alles in 1 familie actief te krijgen. Ik heb 09-11-2012 hier mijn klacht neergezet en voor de ..ste keer Canal digitaal gebeld. Het is nu 16-11-2012. De belofte om terug te bellen komen ze niet na en op de mail word kennelijk ook al niet meer gereageerd. Voor diegene die nog overweegt een abonnement af te sluiten ……. Succes maar als je elders terecht kunt zou ik je dat aanraden. Ik ben niet moeilijk, maar cd spant wel de kroon wat betreft clowns dienst. Ze werpen een drempel op, want je kunt niet normaal mailen. D.w.z. Je moet eerst inloggen en al je gegevens invullen met een vraag, hier krijg je overigens geen kopie van. Als je dan al antwoord krijgt en hier weer op wil reageren, moet je eerst weer inloggen en alles invullen. Bij een simpele reply krijg je automatisch een mail dat men niet gaat reageren. Bij bellen sta je eerst 10 minuten in de wacht. Als je meer dan 1 vraag hebt word het spannend……. Dan verbinden ze je door naar de volgende clown die van toeten nog blazen weet. Elke keer als ik bel is de situatie anders … Maar de oplossing komt. Elke keer keer als ik mail krijg ik antwoord dat ze alles oplossen. Of ik krijg simpelweg geen antwoord. Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee. Het enige positieve aan het verhaal dat diegenen die ik aan de lijn krijg niet onvriendelijk zijn in tegenstelling tot vele andere ervaringen van mensen hier. UPDATE: Vandaag weer een half uur aan de lijn gehangen. Alles moest nagevraagd worden. Aan het eind van het verhaal…. Later terugbellen. Mijn abonnementsvorm klopt nog niet… Ze erkennen nu dat er een fout is gemaakt met de tweede tuner… De oplossing daarvan ligt bij een andere afdeling. Playstion 3? Nee niets bekend… We zoeken het even na. Internet werkt nu en 20-12 gaan we bellen misschien opleveren.. Ofwel succes in de tussentijd. Dit terwijl ik al diverse mailtjes en telefoontjes hier aan gewijd heb. nu halen ze wel geld van mijn rekening voor een tweede tuner… Gelukkig …. Ze weten waar ze mee bezig zijn ….gvd Maar tot nu toe nog steeds aardig aan de telefoon.. Mvrgr, P. Serier

Desired solution:

Beloftes nakomen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij hebben op het laatst contact gehad met u op 26-11-2012. Hierna hebben wij niet meer van u vernomen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of