My complaint:
Als je deze belt a 15c/min krijg je te horen: “Het is drukker dan verwacht, probeert u het later nog eens !”
Hierop wordt de verbinding verbroken, als je al dagen geen TV meer hebt kun je hier erg boos over worden ! Wat een minachting voor je klanten zeg !!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Gewoon gratis helpdesk voor je betalende leden !
En op zijn minst iemand die de telefoon aanneemt !

